Kitabı okurken baş karakterden çok etkilenmiştim. Çünkü bir o kadar tutkulu ve yabancıydı kadın baş karaktere. Birden ortaya çıkan yabancı bir kadına hemen ilgi duymasıda çok dikkatimi çekmişti. Aynı şekilde bu da bir yasak aşk hikayesi diyebilirim önerir miyim? Kesinlikle.