Sıla

@Sila8
10/10
·304 syf.··
Beğendi
·
2019 17. kitabı
Mükemmel bir kitap. Yazar kendi yaşadığı olayları akıcı bir şekilde anlatmış. Bir diyetisyen adayı olarak sağlık, beslenme konusunda yeni yeni şeyler öğrendim. Maddiyata değil de insanların sağlığına önem veren birisi. Bu nedenle insanların sağlığını hiçe sayanları eleştirmiş. Keşke herkes onun gibi düşünebilse. Yazarla neredeyse her konuda aynı fikirdeydim. Didem Kanca Üstay'ı çok sevdim
Yarın Diyete BaşlıyorumDidem Kanca Üstay · Doğan Novus Yayınları · 2017103 okunma
·
42 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ve(başlamadı) ehehe. XD