Puan vermedi·408 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Ağustos 2018 14:30 Rumi, görmek nasip değilmiş.. Duymak, anlamak.. Sevgilini kaybedersin de bir gram gözyaşı dökmez mi insan?
İnsanı ruhiyetinden sıyırıp aslına çeviren bu romanın, yaşanmış olduğu gerçeği yakmıyor mu kimseyi?
Konya'ya yolum düşerse buluşuruz, bekleRumi..