·311 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Ağustos 2019 12:18 Tarihi kazananlar yazıyor, kaybedenler bu satırlarda kendilerine yer bulmaya çalışıyor.
Hayatı ve kitapları hep olduğumuz yaştan yaşadık, şimdi çocuk gözüyle yorumlama zamanı... Çok keyifle okudum. Artık Ali ve Ayşe gibi, kalıpsız, çıkarsız, önyargısız, kalbimle bakmak istiyorum hayata...