Romanın kahramanı ilk satırlarda ölüyor ve bir arkadaşı bu cinayeti çözmeye çalışıyor. Bölümler arası bağlantı zayıflığı olmasının yanısıra, kitapta çok fazla karakter mevcut. Daldan dala atlar biçimde karakterden karaktere geçiyor ve biraz kafanız karışabiliyor. Normalde okuduğum kitapları yavrum gibi varsayırım, sevmemezlik ve beğenmemezlik etmem fakat bu kitabı okurken bitse de rahatlasam dedim. Ama yine de her kitaptan olduğu gibi bu kitaptan da hayata dair bir öneri aldım.