O dönemin ruhunu ve havasını anlamak adına okunması gereken anılardan oluşan bir eser değil. Tarih kitabı değil tam anlamıyla anı kitabıdır. O yüzden tarih okumayı sevmeyenler için bire bir. Ben Atatürk'ü daha iyi anlamak ve insani özelliklerini, hobilerini öğrenmek için okudum ve genel olarak karşılık buldum bu kitapta. Atatürk dönemini anlamak isteyenlere ve atasını yakından tanımak isteyenlere şiddetle öneririm.