·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Ekim 2019 23:00 Sıcacık biz yaz günüydü elime aldığımda kitabı. İçim cayır cayır yanıyorken okuduğum her sayfa ile biraz daha donakalıyordum. "nasıl" diyordum, anlayamıyordum...
Kitabı bitirdikten sonra da anlayamadım o donukluğu, ama kabul ettim. Artık ben de biraz yabancıyım herşeye.