Merhabalarrrr
•
Öncelikle kitap kelimenin tam anlamıyla ef sa nee 3 kez okudum ve tekrar tekrar okuyabilirimm.
•
Kitabı okurken duygusal olarak çok etkileniyorsunuz ve kitabı yaşayarak okuyorsunuz.
•
Kitap bitince ise duygusal bir boşluğa düşüp 10 dk boş boş duvarları izliyorsunuzz.