·520 syf.····Okunma: 03 Eylül 2019 17:11 Ben ne okudum böyle
Ne kadar güzel ne kadar şahane ne kadar doyurucu bir okumaydı nasıl tarif edebilirim bilmiyorum.
Okumayı çok seven bir insan olarak kitabın karakterine edebi anlamda ki sevgisinden,ilgisinden dolayı direk bir bağ kuruyorsunuz zaten.
Martin’n kafa yapısını, düşüncelerini, hareketlerini benimsememek elde değil.
Daha 20 yaşında bir denizciyken aşık olan Martin Eden ne kadar değişebilir sizce?
Burjuva sınıfından birine aşık olursa neler olabilir?
Bir insan bir insanın hayatını nasıl değiştirebilir?
Sizce sevdiğiniz insanlar için bir şey yapma sınırınız nedir?
Sürekli red edildiğiniz emeğiniz için ne kadar çabalarsınız?
Ve en son ait olduğunuz yere ne zaman ve nasıl dönersiniz?
Bu soruların cevapları hep bu şaheserin içinde gizli.
Edebiyat, felsefe, sosyolojik anlamda inanılmaz doyuru geldi bana.
Eğer okumadıysanız şiddetle tavsiye ediyorum.
Buna değer.