·159 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Eylül 2019 18:22 Son paragrafı iki kez daha okuduktan sonra gözümden usulca düşen bir damlayla kapattım kitabın kapağını.
Bu kitabın bana kattığı şeyi söyleyecek olursam "ÖNYARGILARI YIKMAK"...
Belki her gün bir çok Mürşit Efendi görüyoruz sokakta. Ama o nasıl oldu, ne oldu da Mürşit Efendi oldu onu hiç tahmin edemiyoruz.
Kitabı okurken bir çok yerde Mürşit Efendi'yle birlikte o çaresizlik duygusunu iliklerime kadar hissettim. Daha söylenebilecek çok şey var ama şunu diyebilirim ki hiç tereddütsüz okuyun ve Zehra öğretmen ile beraber acımak duygusunu öğrenin...