muhammed şerif izgören in akıcı bir anlatımla yazdığı karşıma ilginç bir şekilde çıkan kitap
üniversiteyi kazandığım yaz kendime okuyacaklarım listesi yapıyorum bu kitapta vardı kitapçılara girip kitapları incelemeyi de çok severim üniversitede ilk yılımın nisan aylarıydı ben yine okuldaki kitap evinde kitapları karıştırırken kitaplara elim takıldı ve 7 8 kitap önüme yığıldı bu kitap ta bütün hepsinin üstüne tam benim önüme geldi dedim bu kitabı almazsam olmayacak bu kitap istanbul yolculuğum sırasında bitirdim tam iki kere okudum iki kişinin de okumasına vesile oldum.siz de okuyup geri dönüş yapabilirsiniz