Puan vermedi·336 syf.··Beğendi
· Öncelikle yeni kitap okumaya baslayan birisi iseniz tavsiye etmiyorum. Cunku kitabi okudukca bazi noktalarda ayni olay dongulerine giriyirmus hissi veriyor ve buda sizin kitaptan cabuk sıkılmaniza sebep verebiliyor. Ancak kesinlikle okumayin demeyecegim, konu butunlugu, konusu ve vurgulanmak istenen noktalar ile size degerler katacak guzel bir kitap. Ozellikle sinif ayriminin islendigi kitapta bazi karakterler ozellikle nikolay sesenka gibi kisileri ayri bir sevdim. Okumanizi tavsiye ederim size cok sey katacaktir.