Puan vermedi·536 syf.··Beğendi
· Dan brown kitaplarini okudugunuzda size mekan ve sehirler hakkinda bilgi katmasinin disinda cok fazla bir beklentiye girmemek gerektigi kanaatindeyim. Ancak yeni kitap okumaya baslayan okurlar icin tercoh edilebilir bir yazar. Peki neden ? Cunku kesinlikle tum kitaplari akici, olaylar sade, surukleyici ve en onemlisi merak uyandirici olmasidir. Bir sonraki sayfada ne oldugunu merak eder dusunur tekrar okuyup uyumak istersiniz ama yine merak edersiniz bir sonraki sayfayi. Keyifli bir kitap olmasina ragmen internetten kitapta bahsi gecen mekanlarin resimlerine de bakarak okumanizi tavsiye ederim. Ama kisisel gelisim noktasinda cok buyuk bir beklentiye girmemelisiniz. Kitabin sonu da daha guzel bitebilirdi ;)