İlk inceleme hataları hoş görün lütfen :)
10/10
·80 syf.··
Beğendi
·
2019 5. kitabı
·
6 saatte okudu
·
Okunma: 01 Ağustos 2019 14:36
Evet bu benim ilk incelemem...İlk incelemem bir Stefan Zweig'nın mükemmelliği olsun dedim Stefan Zweig anlatmaya gerek bile duymuyorum tek başına bir mükemmellik abidesi, incecik kitaplara kocaman bir hayat sığdıran bir şaheser.Stefan Zweig'in mükemmelliği olan Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu kitabını seçtim.Çok merak ettiğim bir kitaptı ve sonunda okuyabildim.Kitap öyle sürükleyici ki ilk defa bir kitabı bir oturuşta bitirdim.Bir kitap bu kadar mı güzel olur bilmiyorum ama Kürk Mantolu Madonna'dan sonra okuduğum en güzel kitaptı.Kitabın her sayfasını çevirirken o anı yaşıyormuş gibi hissettim kitapta kayboldum adeta.Bir kadının duygularını o kadar güzel ve etkileyici bir dille anlatmış ki Stefan Zweig.Bir kadının duyguları belki bu kadar güzel dile getirilirdi hele bu bir platonik aşk ise...Kitapta okuduğum her satır kalbime dokundu.Aynı sayfaya tekrar dönüp okumak istedim, tabi bu okuma sürecinde istemsiz bir şekilde göz yaşlarıma hakim olamadım. Çünkü etkilendim. Diyeceğim şu ki gerçek aşkı tam anlamıyla görmek için kesinlikle okunması gereken bir kitaptır.Aşk belki de dizi ya da filmlerde olan şeyler değil de bu okuyacağınız ya da okuduğunuz kadının mektubudur. Sizinde kitapta kaybolmanız dileğiyle iyi okumalar. Sağlıcakla kalın.
Bilinmeyen Bir Kadının MektubuStefan Zweig · Parodi Yayınları · 2017266,8bin okunma
··
132 Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Begenmene sevindim. Iyi okada mükemmel mi bu adam yhaa
Eda
Gönderi Sahibi
Evet fazlasıyla...🌸
Her konuda olduğu gibi bu konuda da mükemmelsin Bitanem😊
Eda
Gönderi Sahibi
Yhaa teşekkür ederim bal💙
Güzel yazmışsın sakin ol jajhjjfd
Eda
Gönderi Sahibi
Ne Emre özür mü diliyorsun jahwhwgsg
Eline sağlık ablam❤
Eda
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim💙