·479 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Eylül 2019 21:12 Kitabı iki yıl önce almıştım. Kendimi bu büyük eseri okumaya hazır hissetmediğim için bugüne kadar elime almamıştım. Açıkçası beni bu kitabı okumaya iten şey Poyraz Karayel karakteri oldu. Karaktere karşı büyükte olmasa bir hayranlık besliyorum. Kitaptan çokça alıntılar yapması beni etkilemiş olabilir..
Sonuç olarak kitabı Poyrazdan bir şeyler bulurum umuduyla okudum ve daha fazlasını bulduğuma emin olabilirsiniz..
Başucu kitabı olabilecek nitelikte.Hiç sıkılmadan defalarca okunabilecek Türk Edebiyatının muhteşem eserlerinden biri.. :)