·163 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Eylül 2019 23:51 Mükemmel di tek kelimeyle.Sabahattin Ali’nin bu ikinci kitabıydı okuduğum.Kuyucaklı Yusuf gibi buna da hayran kaldım.Keşke biraz daha devam etseydi demeden geçemedim.Hatta bitirince Vay Bee Ne Kitaptı Ama diye de ekledim.Kesinlikle tavsiye ederim.