10/10
·163 syf.··
Beğendi
·
2019 18. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 09 Eylül 2019 23:51
Mükemmel di tek kelimeyle.Sabahattin Ali’nin bu ikinci kitabıydı okuduğum.Kuyucaklı Yusuf gibi buna da hayran kaldım.Keşke biraz daha devam etseydi demeden geçemedim.Hatta bitirince Vay Bee Ne Kitaptı Ama diye de ekledim.Kesinlikle tavsiye ederim.
Kürk Mantolu MadonnaSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2025376,4bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.