En mutlu insanı bile intihara teşvik edici bir eser. Çok keskin ve çarpıcı cümleleri var. Ancak bunun yanında ilerleyen sayfalarda farklı figür ve olaylar görmek isterdim. 200'lü sayfalardan sonra kısır döngüye fazla girmiş gibi. Yine de çok başarılı bir kitaptı..