Çok betimleme annecim
Puan vermedi
Şu an şoke olmuş bir şekilde yazıyorum, saatten de anlaşılacağı üzere. Hayatımda ilk defa bir klasiği yarıda bıraktım. Yani abartmıyorum kadının omzunu yirmi sayfada anlatmış. Sen bu kadar betimleme nasıl yapabiliyorsun be adam. Aşırı aşırı betimleme severler için müthiş bir kitap, ben de severim ama bu kadar da olmaz. Okurken inme geldi. Kitabı bi anda elimden attım. En ünlü eseri bu olduğu için okumuştum diğer eserlerini okumadım, şu an onlara karşıda aşırı bir ön yargım var umarım zamanla geçer. Bence edebi yönden güçlü olacağım diye çok çok uzatmış onu geçtim, hikaye beni sarmadı maalesef. Depresyona falan girersem(ki yakındır) o zaman bitirebilirim. Ayrıca bana şu butonda “yarım bıraktım” seçtirdiğin için teşekkür ediyorum.
Edebiyat
Vadideki ZambakHonore de Balzac · Yılmaz Kitabevi · 201653,1bin okunma
·1 alıntı·
576 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ortasına kadar yazılanlara harfiyen katılıyorum ama ortadan sonrası güzeldi. İyi ki bu galeyana gelip "okudum" butonunu seçtim.
Yayinevini değiştir. Ve okumaya devam et. Pişman olmayacaksın.
Z. Lolan
Gönderi Sahibi
Denemeye çalışacağım. Teşekkürler.