Eskiden yeterdim kendime artardım bile, şimdi ne yapsam nafile !
Ölüyoruz ve eski bir özdeyiş der ki: "gitmek, biraz ölmektir; ölmekse tamamen gitmektir.’’ Gitmek, biraz ölmektir, zira her gidişte acı duyarız, bir ıstırap yaşarız, bir şey kaybolur.’
·1 alıntı·
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.