Kederli Güller
@unutma_edimi
Takip Et
Eskiden yeterdim kendime artardım bile, şimdi ne yapsam nafile !
Ölüyoruz ve eski bir özdeyiş der ki: "gitmek, biraz ölmektir; ölmekse tamamen gitmektir.’’ Gitmek, biraz ölmektir, zira her gidişte acı duyarız, bir ıstırap yaşarız, bir şey kaybolur.’
Kitabı okudu
Gitmek / Yola Çıkış
Jean-Luc Nancy
5 beğeni
·
1 alıntı
·
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap