İlk kitap ve kendi içerisinde sık sık tekrar ediyor. Verilen örnekler bile ilk kitap ile aynı olması epey can sıkıcı. Kitap içeriği ise dün din neydi? Yarın ne olacak üzerine kurulu. Tarihçi olan birisinden de sık sık biyoloji terimleri, beyin taramaları, hormon ve enzim değerlendirmesi okumak bana tutarsız geldi. Tarih bölümünde akademik kariyeri olan birisinin bu tarz spesifik konularda etkin bilgisini sorgulamak ile birlikte ben, beyin ve enzimler hakkında kitap okumak isteseydim biyoloji alanında ihtisaslaşmış yazarların kitaplarını tercih ederdim.
Özetle; kitap gerek içerik gerek de kurgu bakımından beni tatmin etmekten uzaktı.