20. yüzyılda, cumhuriyet Türkiyesi'nde unutulmuş bir iştir: ''Nefis Terbiyesi'' Halbuki Osmanlıların en önemli işiydi. Osmanlı (gençleri) Beyazıd'da karşılaştıklarında şimdikilerin: ''Hangi takımlısın?'' dediği gibi; ''Mîrim hangi tekkeden feyz almaktasınız?'' diye sorarlarmış... Mahmud Esad Coşan (Rh.a) twitter.com/HalidiZiyaiyye/...
Din
··
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.