20. yüzyılda, cumhuriyet Türkiyesi'nde unutulmuş bir iştir: ''Nefis Terbiyesi''
Halbuki Osmanlıların en önemli işiydi. Osmanlı (gençleri) Beyazıd'da karşılaştıklarında şimdikilerin:
''Hangi takımlısın?'' dediği gibi;
''Mîrim hangi tekkeden feyz almaktasınız?'' diye sorarlarmış...
Mahmud Esad Coşan (Rh.a)
twitter.com/HalidiZiyaiyye/...