·416 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Eylül 2019 11:11 Yazarın kitaplarını gerçekten beğeniyorum ve seviyorum..
Bana göre en güzeli bir bebek daha idi ama bu kitapta iyiydi. Tek beğenmediğim nokta keşke biraz aksiyon olsaydı daha iyi olurdu. Bence başka bir kusuru yok kitabın.
İyi okumalar....