Okuduğum kitaplar arasında Stephen King'in Sis kitabında Maymun bölümünden sonra en çok gerildiğim kitap oldu benim için. Yani bitirene kadar beni gerim gerim gerdi :) Pek bir etkileyici yazmış amacına ulaşmış Murakami. Belki de kitabı okurken bu kadar gerilmem ya gece vardiyasında uykusuz olmamdan kaynaklıdır ya da kitaptaki çizimlerin çok iyi olmasından kim bilir :) Türü ve yazarı sevenler için güzel bir kitap, farklı bir şeyler denemek isteyenler içinde ideal bir kitap :)