·480 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Eylül 2019 10:47 Çok heyecanlı, sürükleyici, adrenalin dolu bir kitap. Kesinlikle okumalısınız. Ben 2. defa okudum ve aynı heyecanı yine yaşadım. İlk okuduğumda etkisi uzun süre sürmüştü.
Yazar kurguyu öyle bir anlatmış ki katilin kim olduğunu tahmin etmek zor. Katilin neden böyle davrandığını anlamak zor.
Polisiye, gerilim sevenler bu lezzetten mahrum kalmamalı diyorum.