·336 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Kasım 2015 00:00 Yaratıcı konuya sahip bir gençlik romanı. Fazla edebi değeri olmasa da okurken keyif alınacak nitelikte. Kitapta memnun kalmadığım tek kısım, son kısmı oldu. Daha güzel ve kaliteli bir son yazılabilirdi diye düşünüyorum