·328 syf.····Okunma: 05 Kasım 2015 00:00 Genel olarak, gerçek bir olaya dayandığı için okuduğum güzel bir romandı. Fakat bazı yerlerde gereksiz ağdalı cümleler vardı. Tarık ve Suada'nın aşkına masalsı bir hava katılmak istenmiş lakin yapay cümleler doğallığı bozmuş bence