GEREKSİZ KİTAPLAR SİLSİLESİNDEN BİR DEMET
1/10
·%52 (160/304 syf.)··
Bir arkadaşım okuyordu... İncelemek için şöyle bir baktım. Birkaç dakika göz gezdirmek bile içimi kaldırdı diyebilirim... Neden sırf yazmış olmak için yazıp bir de insanları beyinlerini bu boş safsatalarla dolduruyorlar anlayamıyorum... Bayağılık, basitlik, saçmalık dolu ve insanın kendisine hiç bir katkısı olmayacak yazımlar bunlar kesinlikle... Zaten Türk yazarlarına karşı hep bir memnuniyetsizliğim var malesef... Sebebi de ; yazımlarının ağdalı, melankolik, depresif, bilgi adına hiç bir katkısı olmaması. Sırf prim yapsın, okunsun, satılsın maksadıyla yazılmış kitaplar gibi.... ( Başarılı Türk yazarları tenzih ediyorum. ) Cidden okumayın yahu... Satmasın bu kitaplar... Yenisini yazıp bastırabilecek güçleri olmasın!
BukreKahraman Tazeoğlu · Destek Yayınları · 201323,5bin okunma
·
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.