·208 syf.····Okunma: 20 Eylül 2019 09:55 Kitabı bitirdim çok şükür ki sonunda.
Diğer okuyucular gibi kaliteli incelemeyi beceremem o yüzden sadece sizlere düşüncemi paylaşmak istiyorum.
Ben bu kitabı çok sevdim, hissiyatları, aşkı, sevdayı güzel anlattığı için. En önemlisi de yazar çok sevipte sevdiği kişi tarafından aldatılıyor, bırakılıyor her ne ise. Ona rağmen hâlâ kadınlara saygı duyulması gerektiğini, sevilmesi gerektiğini anlatıyor. Bu çok güzel bir başarı. Karşı cinse asla kin gütmüyor.
Sonlara doğru itiraf edeceğim ki bana biraz gına geldi. Sanki sürekli dönüp dolaşıp aynı şeyleri söylüyormuş hissine kapıldım. Son kısım olmasa iyiymiş.
Onun dışında çok güzel anlatıyor, insanın hislerine tercüman oluyor.
Saygılarla..