9/10
·140 syf.··
Beğendi
·
2019 36. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 21 Eylül 2019 09:15
Sabahattin Ali'nin okuduğum üçüncü kitabı Değirmen oldu. İçinde çeşitli öyküler vardı. Yalın dilini, benzetmelerini çok beğendim. Akıcı bir şekilde ilerliyor. Öykülerden "Değirmen ve Viyolonsel"i daha çok beğendim. Kısa sürede bitirdim. Okumanızı tavsiye ederim. Keyifli okumalar.
DeğirmenSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 202555,9bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.