·140 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Eylül 2019 09:15 Sabahattin Ali'nin okuduğum üçüncü kitabı Değirmen oldu. İçinde çeşitli öyküler vardı. Yalın dilini, benzetmelerini çok beğendim. Akıcı bir şekilde ilerliyor. Öykülerden "Değirmen ve Viyolonsel"i daha çok beğendim. Kısa sürede bitirdim. Okumanızı tavsiye ederim. Keyifli okumalar.