·392 syf.····Okunma: 22 Eylül 2019 13:49 Kitap güzel başlamıştı, gayet sürükleyiciydi. Yazar bütün duyguyu geçirebilmişti, merak uyandırıyordu. Fakat sonlarına doğru birşey oldu, konu değişti, hikayenin boyutu değişti, merak geçti... Bir an önce bağlasın bir yerlere de bitsin artık dedim. Keşke başladığı gibi bitirebilseydi. Benim için bu kitap okunsa da olur okunmasa da... Yine de eline, kalemine, yüreğine sağlık.