En beğendiğim ilk 10 kitap:
1. Beyaz Zambaklar Ülkesi
2. Fedailerin Kalesi Alamut
3. Martin Eden
4. Fareler ve İnsanlar
5. Suç ve Ceza
6. Şeker Portakalı
7. Kürk Mantolu Madonna
8. Zamanın Kısa Tarihi
9. Kardeşimin Hikayesi
10. Satranç
2018'de En beğendiğim ilk 10 kitap:
1. Hayvan Çiftliği
2. Kuyucaklı Yusuf
3. Uçurtma Avcısı
4. Acımak
5. Beyaz Diş
6. Martı Jonathan Livingston
7. Küçük Prens
8. Vurun Kahpeye
9. Kumarbaz
10. Pal Sokağı Çocukları
Yorum yapabilmeniz için giriş yapmanız gerekmektedir.