4/10
·192 syf.··
2015 5. kitabı
Bu kitabı yorumlara aldanıp aldım. Hiç ama hiç beğenmedim olay örgüsü yok, olaylar tümüyle birbirinden kopuk hatta ve hatta kişiler birbirinden kopuk. Anlatım bozukluğu hat safhada. Kişiler arası konuşmada kim kime ne demiş o dahi anlaşılmıyor. O kadar sıkıldım ki sonunda birşey olacak ümidi ile dayandım hiçbişey olmadı. Tavsiye etmiyorum.
Aylak AdamYusuf Atılgan · Can Yayınları · 201971,1bin okunma
·
3 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Seda Efsa
Gönderi Sahibi
Yazar değildi bahsim. Kitaptı.