Kitap güzel ve anlatmak istediğini okuyucuya direk olarak aktarıyor. Çoğu konuya değinmesi güzel. benzer onlarca örnekler vermesi kitabı sıkıcı hale getirdi ve ara ara sıkılıp bıraktım. Sonunda bitti. Kesinlikle insanın ufkunu açan bir kitap. Tavsiye ediyorum.