Tarih kitapları beni fazlaca sıkar ama bu kitap dönemdeki olayları yorumlar ve hikayeleştirmiş bir tarzda anlattığı için hiç sıkmadı. İçerisindeki görseller ile anlatımlarını desteklemesi çok hoşuma gitti. Mısır'ı ve firavunları merak ediyorsanız bu kitabı okumanızı tavsiye ederim. İlk okuduğum mitoloji kitabıydı ve beni etkilemeyi başardı.