Üslup açısından okuması kolay.Ama içerik açısından okuması o kadar zor ki.Tito'dan sonra dağılan siyasi ortam,miloseviçin sırf kasabı olarak yükselişi yasak aşk üzerinden anlatılıyor.Kitap belgesel nitelikli.Ama okudukça sayfalar ilerledikçe kanım dondu.Sırplar bosnalılara sırf müslüman olduklarından dolayı ne işkenceler yapmışlar.O dönem boşnakların yaşadıkları anlamak için okunmalı.Tabii ki içiniz kaldırabilirse . . .