·288 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Eylül 2019 23:27 Bu kitabı okurken 'yahu bugune kadar ne yapmışım ben' dedim. Okumadığım ne kadar çok şey varmış dedim. İlber hoca ne ara bu kadar şeyi okudu, yazdı, gezdi dedim. Artık tbiv izlerken ya da zamanımı boşa harcadığım bir şey yaptığımda içime bir ağırlık çöküyor. Olmaz diyorum. Yapılacak çok şey, okunacak çok kitap, öğrenilecek çok bilgi var diyorum. Kendime çeki düzen vermemi sağlayan bir kitap oldu. Okuyun. Tekrar okuyun.