·375 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Eylül 2019 12:49 Okuduğum en duygusal kitaplardan bir tanesiydi . Muazzam bir kurgusu ve anlatım biçimi var . Emir ve Hasan'ın yaşadıklarını kendim yaşamış gibi derinden hissettim. İyiki okumuşum.Tekrar okumak isteyebileceğim türden bir roman .