1984 Artık hiç bir şey yasa dışı değildi ..Çünkü yasa diye bir şey yoktu .
Yazarın kendisininde aynı zamanda Casus olduğu için kitapta her ne kadar ütopik bir dünyada olsa gerçekliğe bu denli yakın olması göz ardı edilemez . George orwell iyi ki vardın
1984George Orwell · Can Yayınları · 2023200,2bin okunma