Farklı bir roman ilk etapta pek sürukleyici olmadıgını düşünüyorsunuz ama okudukça hiçbirşeyin göründügü gibi olmadıgını ve hiç kimse hakkında hemen hüküm vermemek gerektigini vurguluyor yazar ne yazıkki babası hakkındaki gercekleri o öldükten sonra çok geç ögreniyor buda çok acı.