İnsanın hayatta başına her şeyin gelebileceğini anlatan en güzel romanlardan biri. kitabı okurken olayın içinde buluveriyorsunuz kendinizi ve istemsizce düşünüyorsunuz acaba ben olsam ne yapardım diye. işte bu düşünceyi aklınıza kazıyacak eşsiz bir roman!