“Ben kimseyi yargılamam, kimseye neden böyle yaptın, neden öyle yaptın diye sormam, birilerine zarar vermiyorsa, kötülük etmiyorsa kimsenin saçmalıklarını çekiştirmekle zaman geçirmem. Baktım ki çok sıkıldım, ondan uzaklaşırım olur biter.”
Sayfa 95
1000Kitap
·1 alıntı·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.