·166 syf.····Okunma: 07 Eylül 2019 22:38 Canan Tan diyince aklıma hep bir yarım kalan sevda yükü geliyor. Sizde de öyle oluyor mu ? İşte bu da o kitaplardan biri. Duru bir dille yazılmış. Roman demiş buna Tan;ama hikaye gibi. Önce gerçekliğini koruyan satırlar, sonrasında saçmalıklara doğru gidiyor. İlk başlarda güzel gidiyordu hatta birkaç gözyaşımın yanaklarımdan yüzüldüğünü söyleyebilirim fakat ilerleyen sayfalarda ne zaman bitecek acaba bu kitap dedim kendi kendime. İşin özü,hiç beklediğim gibi olmadı. Umarım diğer kitaplarında böyle değildir Tan!