Eleştirel
7/10
·216 syf.··
2019 3. kitabı
Çok hoş şaşırtıcı soluk soluğa okunabilen bir fantastik polisiye. Icinde felsefe barındırması baya hoşuma gitti. Dayanaklar çok etkileyiciydi. Düşündürdü şaşırttı. Bir ara " Patlat şunun ağzının ortasına! " diyesim geldi Hele ki o otobüs sahnesi muhteşem ötesiydi. Bayıldım. Beni tek üzen yer kitabın sonunda olay örgüsünde olan bana göre mantık hatası ve kısa son oldu. Özgün kaldı sonu ama ana karekterin biraz daha ilerisini de görmek isterdim. Tüyo vermeden yazara hata ile ilgili şunu demek isterim; yağmur yağıyorsa su herkese sirayet eder. Yaşanmışlıklar değişiyorsa bu herkes için değişikliye ve hafizalarında yer etmesine sebep olur. Mucize dedigimiz oluşup, değişirken diğer olaylar da eskisi gibi kalmaz. Hatıralar herkes için değişmiş ve hatırlanır olur. Umarım nacizane tespitim okumuş olanlarca anlasılır okumamis olanlara da mani olmaz.
Kan ve GülAlper Canıgüz · April Yayıncılık · 20178,9bin okunma
·
6 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.