Karşımıza iki soru çıkıyor;
1) Yazar evrim inancını desteklemek için mi böyle bir kitap yazmış?
2) Yazar böyle bir kitabı yazabilmek için mi evrim inancını kullanmış?
Eğer ilk sorunun cevabı evet ise çok zorlama ve de yanlış düşüncelerle akıcı bir kitap olduğunu,
Yok eğer ikinci sorunun cevabı evet ise akışkan ve güzel bir hikayenin kurgulanabilmesi açısından maruz görülebilir bir yanlış yapıldığını
Düşünüyorum.