Yaklaşık belki 15 20 arası kitap okumuşumdur, şimdiye kadar ama hiçbirinden bu kadar etkilenmemişimdir.Kitapı okurken,çizerken ellerim titriyor kafam bu düşüncelere yer vermek istemiyor anlamamaya çalışıyor,çünkü;okudukça kendi dönemimize ışık vurduğunu anlamaya başlamış ve üzülmeye başlamaştım.Yazar 75yıla yakın bir zaman önce zamanda yazmasına rağmen nasıl bizim dönemimizi bu kadar iyi anlatıyordu.Hatta bizim ülkemizi anlatıyordu direkt karakterleri bire bir yansıtıyordu hepsi.
Kitapı mutlaka okuyun ve sorgulamaya başlayın neden düşünmek istemediklerimizi.