10/10
·382 syf.··
2019 15. kitabı
·
36 günde okudu
·
Okunma: 09 Ekim 2019 00:44
Çok güzel bir kitap okudum.. Yer yer gülümsedim o kadar samimi o kadar sade ve akıcı bir anlatımı vardı ki... Kitabı bitirmem benden kaynaklanan sebeplerden dolayı biraz uzun sürdü ama sıkmayan bir kitaptı. Stephen King kitaplarını yeni yeni okumaya başladım bu okuduğum 4. Kitabıydı ama yazarın bütün kitaplarını okumak istiyorum
SadistStephen King · Altın Kitaplar · 20195,7bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.