·152 syf.····Okunma: 09 Ekim 2019 08:32 Kitap hızlı okunuyor. Akıcılık iyi. Bir yüzeysellik var kitapta. Her şey hızlı olup bitti. Daha farklı bir şey beklemiştim. Hikayeyi daha derinlemesine ele alması daha iyi olurdu. Özellikle mata hari'nin danslarıyla ilgili daha derinlemesine bir ele alış beklerdim. Kısa, öz, sade, okunabilir bir kitap. Okumasam çok şey kaybeder miydim? Etmezdim