·308 syf.····Okunma: 09 Ekim 2019 20:05 Bir şey anlatamadan önce kafamdaki soruları atamıyorum.Şerefin eski sert bakışlı resmini sonradan ağlarken karısının da görmesi doğaüstü bişeymiydi?Eğer yek aklındaki biriyse yani hayal ürünüyse karısı kapıdan aldığı mektubu kimden almıştı?Şerefin eve gelmesi ve kanlı kalbini tutuşu gittikten sonra kapıda kan olması ve bunu karısının da görmesi? Ya bunlar doğaüstü bişeydi ya da ya dası yok başka açıklaması. İnanın okurken her bölümün sonunda sizi öyle merak ettirecek şeyler söylüyor ki diğer bölüme hemen başlıyorsunuz bu yüzden çok hızlı aktı.Ama sonu gelmicek olabilir(spoiler) çünkü sonu yok gibi hiç bi somut davranış yok.O yüzden Atsız bey biraz üzdü..:(