Stefan Zweig'ın her kitabı ayrı güzel. Kızıl kitabı da oldukça dramatikti. Viyana'ya tıp okumak için giden bir gencin hikayesi.... Biraz iç karartan bir kitap ama okumanızı tavsiye ederim.
KızılStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202237bin okunma