Yazarın bu ünlü eserini sonunda okuma fırsatı buldum. Gerçekten psikolojik tahlil ve betimlemelerini çok beğendim. Çok akıcı ve yalın bir dille yazılmış. Bu zamana kadar nasıl okumamışım kendime hayret ettim. Diğer kitaplarını da okumayı merakla bekliyorum. Keyifli okumalar.